Janovy kapky

15.11.2015 20:06

Jak jsem již psala v sekci "Bylinky" o třezalce, je opravdu velmi hojivá a účinná na povrchové defekty kůže, včetně puchýřů, odřenin, popálenin a řezných ran.

Nedávno se mi to zase potvrdilo. V létě jsem založila macerát do panenského olivového oleje a už minulý měsíc se mi velmi hodil. Syn přišel se strženým puchýřem, já měla popraskané nehtové lůžka a kamarádka měla cosi mokvavého na obličeji. Použila jsem tedy Janovy kapky. A prý, že se zázraky nedějí.

Recept na macerát:

  • plná sklenice vydezinfikovaná natrhaných květů třezalky
  • dolít olivovým olejem, extra panenským, nebo bio slunečnicovým
  • po 8 týdnech scedit přes plínku (ne pranou v aviváži)
  • dát do další vydezinfikované sklenice, nejlépe s kapátkem

Janovy kapky jsem použila i do masti na nehty a nehtová lůžka, z tohoto produktu jsem byla snad nejvíc nadšená. Škoda, že jsem si ty moje zrasované nehtové lůžka nevyfotila a poté po jednodenní aplikaci této masti. Druhý den, bylo zahojeno a třetí den jsem nerozeznala ani na jakém prstu jsem záděrky měla.

Recept je zde:

smíchejte Janovy kapky s rozehřátým bambuckým nebo mangovým máslem v poměru 2:1 (macerát:máslo). Nalijte do vydezinfikovaného skleněného kalíšku a "třeste se záděrky" !!!

Diskusní téma: Janovy kapky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek