Avokádová maska na vlasy

17.11.2015 17:02

Jestli znáte a používáte výrobek Miracle Oil od Mega Hair, který na dnešním trhu vlasové kosmetiky znamená boom, tak nejspíš máte úžasné vlasy. Koukala jsem, kolik tento výrobek stojí a hlavně na složení. Zjistila jsem, že všechny, krom jedné, ingredience mám doma, tak vzhůru do tvoření. Když to podle internetu pomohlo jiným a mají, dle jejich slov i fotek, naprosto úžasné vlasy, proč ne já.... Dle uvedeného složení to jsou samé prospěšné a zdravé věci.


Složení Miracle Oil je následovné:

jojoba, citron, černý pepř, Ylang Ylang, ricínový olej, jadérka vinné révy, avokádo a vitamín E

Avokádo je totiž takový malý zázrak, hodně informací je třeba tady https://www.vylecime.cz/avokado-ovoce-ktere-se-hodi-na-pletove-masky-peci-o-nohy-unavene-oci-a-vlasyvylecime.cz/avokado-ovoce-ktere-se-hodi-na-pletove-masky-peci-o-nohy-unavene-oci-a-vlasy.


Tento zázrak zabraňuje padání vlasů, podporuje růst, obnovuje vlasové cibulky, zmírňuje lámavost vlasů, zabraňuje třepení konečků. Pak už jen samé pozitiva a dovolenou v Jugoslávii.

Já jsem použila toto:

  • 10 ml jojobový olej
  •   5 ml ricínový olej
  • 10 ml oleje z jadérek vinných hroznů
  • 20 ml avokádového oleje (nebo půlku vydlabaného přezrálého avokáda)
  • 2 kp vitamínu E
  • 5 ml olej z černého pepře (lze nahradit kávovým extraktem, účinek je totožný)
  • šťávu z půlky citrónu
  • 10 kp esenciálního oleje (EO) Ylang Ylang
  • 1 pol.lžíce medu (to su prostě na vlasy nedovedu odepřít)


Vše smícháme dohromady, avokádo mixujeme, a aplikujeme na pokožku hlavy i na celou délku vlasů. Já to mám na hlavě 2h před každým umytím vlasů.

Věřte nebo ne, jsem opravdu spokojenáááááá

Tady je ještě modifikace, pro ty, co nevlastní kosmetické ingredience. Vystačíte si s tím, co máte v kuchyni:

  • 1x přezrálé avokádo
  • med
  • olivový nebo slunečnicový panenský olej
  • citron
  • ricínový olej (koupíte v lékárně¨)
  • hodně silný kávový výluh

Vše smícháme dohromady, avokádo mixujeme, a aplikujeme na pokožku hlavy i na celou délku vlasů. Necháme 2h působit, poté umyjeme běžným způsobem.


Vychytávky:

    • Já jsem trošku i aplikovala na obličej a naprosto senzační účinek - mněhňoučké tvářičky, najednou jsem byla jako celá rozzářená a dokonce se zdálo, že i vrásky trochu ustoupily....

    • Při akutním vypadávání vlasů doporučuji první měsíc aplikovat před každým umýváním vlasů.


Diskusní téma: Mangová maska na vlasy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek