Newslatter III.

03.01.2016 01:00

 

Co nového jsem připravila

Všem přeji honě zdraví, štěstí a lásku v novém roce. A jako předsevzetí jsem si 
dala, že se budu více o sebe starat a nebudu zanedbávat ani své blízké. Hned
jsem jim v tento novoroční čas vytvořila některé produkty z řad domácí
kosmetiky

·        
V mrazivých dnech trpí hodně naše pleť i vlasy, tak jsem vytvořila luxusní kondicionér pro vlasy a masku na vlasy. Sama mám vyzkoušené a mohu jen doporučit.

·        
Krém na ruce by měl být v těchto měsících výživný a ochranný

·        
Musím se také pochlubit výživou na řasy, která má konečně po půl roce kýžený efekt

·        
A jako poslední novinku představuji krém pro zralou pleť.

·        
Koho zajímá jak si vytvořit vlastní maceráty, které můžete použít jak v kosmetice, tak hlavně k léčebným účelům, nebo také do kuchyně, podívejte se sem

Příště se můžete těšit na:

 

·       DALŠÍ BYLINKY - VYUŽITÍ RECEPTY

·       VÝROBA ZUBNÍ PASTY

·       KRÉM NA ŠTÍPANCE