Perfektní kondicionér vhodný i pro vlnité vlasy (nenarovnává)

02.01.2016 23:49

Po několika pokusech, kdy jsem zkoušela něco, co mi vlasy zkrášlí a uzdraví, jsem konečně našla to pravé!

Vím, že avokádo je pro mé vlasy ta nejlepší ingredience, zkoušela jsem různé maceráty z kopřiv, lopuchu, arganový olej, konopný olej, olej z trnkových jader....a další.... a další.... Buďto jsem měla vlasy mastné, nebo matné nebo těžké nebo se mi rovnaly (mám totiž vlasy dlouhé, přirozeně vlnité a barvené)

Pak jsem se dočetla o zázračném účinku avokáda na vlasy a vyzkoušela. Nejdříve jsem si udělal masku, která mě nadchla hned po první aplikaci, recept naleznete zde.

No a jala jsem se avokádo použít do veškeré vlasové kosmetiky, včetně kondicionéru, neboť ten je pro mé vlasy nezbytný.

Složení:

  • 70ml výluhu z bylin (např. kopřiva, lopuch, lichořeřišnice, měsíček, přeslička)
  • 10g emulgačního vosku BTMS (je nezbytný)
  • 8g avokádového oleje
  • 7g Caprylisu
  • 3 g panthenolu
  • 2,5 g mýdlového základu nebo šamponového základu BIO
  • 2,5 g jablečného octa pro vyrovnání PH
  • 20 kp EO dle vlastního výběru
  • 20 kp konzervantu do BIO kosmetiky, používá Cosgard

Postup:

I. do vydezinfikované misky dáme vosk a všechny oleje (můžeme dát jen 15g avokádového oleje bez Caprylisu)

II. do vydezinfikované misky dáme bylinný výluh

III. obě misky dáme do vodní lázně, aby se vosk a olej rozehřál a hydrolát získal stejnou teplotu. Teploty obou fází nesmí přesáhnout 60°C

IV. hydrolát smícháme s olejovou fází a mícháme

V. až bude mít kondicionér tuhou strukturu a dojde k vychladnutí na cca 30°C přidáme zbytek ingrediencí

a zamícháme metličkou

VI. dáme do skleněné dózky a po vychladnutí zavřeme

Vychytávky:

  • obě fáze musí mít stejnou teplotu, jinak se nespojí
  • dodržujte teplotu max 60°C, aby látky byly ještě aktivní
  • BTMS vosk je přímo určen na vlasy a na holení, jiné emulgační vosky by vám z vlasů udělaly mastné canci
  • skladujte v chladničce, přeci jenom bylinný výluh je potvora a snadno se kazí

Diskusní téma: Máte zkušenosti s výrobou kondicionéru?

Kosmetika

Datum: 21.09.2017 | Vložil: KaaKa

Kosmetika mě moc baví, díky za rady. Sama používám hlavně vlasovou kosmetiku od Oriflame www.oristyl.cz

Přidat nový příspěvek