PRDÍKY

04.10.2015 11:22

PRDÍKY

Tuto část bych ráda otevřela tématem o prdících, nadýmání a plynatosti miminek (kojenců). Možná si řeknete, že to není úplně vhodné prdíkama začít, ale já tohle téma, když jsem kojila, řešila neustále a intenzivně. Těch probděných nocích..... Tady je pár rad, co jsem používala já a co opravdu fungovalo.

Třezalkový olej (Janovy kapky) - 4kp na bříško a pomalu masírujte bříško proti směru hodinových ručiček. Třezalka má výborné účinky na peristaltiku střev.

Tygří chvat - škoda, že jsem toto neznala u staršího syna....Miminko držíte bříškem dolů v náručí na jedné ruce (pravé). Za chvilku je po řevu a "salutuje", jen co je pravda :))) Důležitá je ta pokrčená noha. Miminko také tuto polohu miluje, protože má dobrý rozhled a je v "ději". Vypůjčila jsem si z internetu ilustrační foto

Strava maminky při kojení: vyhýbala jsem se mléčným výrobkům a bílému cukru, také luštěninám a bylo mi zapovězeno hroznové víno. Asi tak po půl roce jsem i trochu polevila v dietě.



Diskusní téma: PRDÍKY

Prdíky

Datum: 25.02.2016 | Vložil: LenkaP

Jo, ten tygří chvat je super, můžu potvrdit, že opravdu funguje! Teda fungoval u prvního. U druhého prcka jsme museli koupit kapky ColiPrev, protože měl problémy s trávením mlíčka. Ale to se díky kapkám hned srovnalo a byl taky klid. :-)

Přidat nový příspěvek