Přirozeně krásné řasy

17.11.2015 18:48

Tak se musím pochlubit s dalším mým produktem.... Výživa na řasy

Bohužel nemám moje kukadla vyfocené před a po, mohu vám však prozradit recept na o 100% lepší řasy.

Mix olejíčků, které jsou vhodné na růst řas, jsem začala aplikovat zhruba tak od konce léta. První měsíc skoro nic, ale ten druhý měsíc byly rozdíly znatelné. Jako první, asi hned po týdnu od první aplikace, mě hodně vyrostly spodní řasy. Ty horní si dávaly dva měsíce na čas. Opravdu jsem spokojená.

Nečekejte efekt mrkací panenky, ale mám řasy delší a pevnější. Bohužel mi nezhoustly.

Tady je recept na 10ml objemu řasenky:

  • 10 kp tekutého kolagenu
  • 5 kp D-panthenolu
  • 1 kp vitamínu E
  • 2 ml arganového o
  • 2 ml ořechového o
  • 2ml ricínového o
  • mandlový o
  • makadamový o
  • hroznový o (jadérka)
  • obal na řasenku nebo vymytá stará řasenka

Vše nakapeme přímo do obalu na řasenky a řasíme....

Vychytávky:

  • Lépe je aplikovat na noc před spaním, olej může stéci do očí a pak můžete vidět rozmazaně.
  • Aplikujte s mírou (ne s Mírou), všeho moc škodí a olej v očích.... nic moc
  • Můžete použít i na obočí
  • Pár kapek ricínového o je také dobré přidat do vaší používané řasenky

Diskusní téma: Domácí výživa na řasy

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek