Strie

04.10.2015 11:23

STRIE

U prvního dítěte mi velmi pomohl Pupalkový olej. Dá se vmíchat do krému s kolagenem nebo kůži po koupání natřít jenom olejem. Tenkrát mě nedošlo, že strie mohou být také v okolí zad, stehen a hýždí. Takže břicho jsem měla bez jediné strie a pozadí zjizvené. U druhého dítěte jsem mazala všechny rizikové partie a neobjevila se mi ani jedna nová strie. U druhého dítěte jsem mazala znovu Pupalkovým a kombinovala jsem to s olejem z Trnkových jader a Arganovým olejem.

Zde je seznam vhodných olejů jak pro prevenci striím, tak pro následnou péči. Ovšem nečekejte pleť jak v 16ti letech :))). Ale zato výsledky jsou velmi dobré, kůže pak na Vás nevisí a jizvy jsou méně viditelné, ty malé zmizely úplně..

Arganový olej
Pupálkový olej
Olivový olej
Jojobový olej
Trnkový olej

Doktor mi řekl, že je to dědičná dispozice. Ani nevím... Oproti své mamce mám opravdu velmi málo strií

Diskusní téma: Strie

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek